12 Kasım 2010 Cuma

"Öperim O Güzel Yanaklarından .."

Bir 9 günlük bayram tatili ile daha karşı karşıyayız, yaşasın.. :) İnanın epeydir bunu bekliyorum, hele de nereye gideceğimizi kararlaştırıp rezervasyonumuzu yaptığımızdan beri bende bir heyecan, bir heyecan.. Baturhan'ın bir arkadaşı gitmiş buraya, adını ve methini ondan duyduk. Sonra Eylül'de Kemer tarafına gidince "hazır buraya kadar gelmişken şurayı da bi görelim, bakalım nasılmış" dedik.. Çok beğendim ben, çok sevdim.. Yarım saatlik misafirliğimiz sonunda kararımı vermiştim Kurban Bayramı tatili için.. Liseden arkadaşım Ersan ve eşi Dilek "biz de geliriz" deyince hemen planı yaptık.. Yarın sabah yola çıkıyoruz hayırlısıyla, kahvaltı Afyon'da..

Bol yürüyüş, temiz hava, meditasyon, kitap okuma, yazma ve de sohbetle geçecek.. Dilekle bikaç da bilinçaltı temizliği çalışması yaparız diye konuştuk, bakalım artık..

Hepinize bol keyifli bir bayram ve tatil diliyorum. Sevgili Gölgecik, hani sen bana "meleğim" dersin ya, benim de meleklerimden birinin deyimiyle "öperim o güzel yanaklarınızdan.."

Sevgimle kucaklarım.. :)

1 yorum:

NiLaY dedi ki...

iyi bayramlar dilerim :)