11 Ekim 2010 Pazartesi

Evren Bizi Destekliyor, İnanın...

Dün akşam televizyonda bir film seyrettim; 2009 yapımı Julie & Julia.. İki gerçek hikayeye dayanan film, farklı zaman ve mekanlarda yaşamakla beraber hayatları bir şekilde iç içe geçen iki kadını anlatıyor. Anafikri ise tutku ve cesaretle hiçbir şeyin imkansız olmadığı..

Seyredecek olanlar için filmin heyecanını kaçırmadan detayları burda bulabileceğinizi söyledikten sonra bu sabah yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Filmdeki kadınlar filmin konusunu da oluşturan yemek pişirme tutkuları için sabah erken saatte kalkıyorlardı.. Ben de erken yatıp erken kalkan tayfadanımdır ama onları görünce bir kez daha dedim ki, "ya işte böyle olmalı, tutkuyla sarıldığın bişeyler varsa gerekiyorsa uykundan fedakarlık etmelisin.." Ve de yapmayı planladığım bazı çalışmalar için saati 5:30'a kurup yattım..

Gece elektrik kesildiği için radyolu saatimin ayarları gitmiş.. Bu durumda bırakın erken kalkmayı normal saatte bile uyanmam güç olabilirdi.. Ama üzülmeyin işin heyecanlı kısmı burda başlıyor: Telefonumun şarjı bitmek üzereymiş ve 5:30'dan itibaren biplemeye başladı!.. Bip sesine uyanınca elektriğin gittiğini ve saatimin bozulduğunu farkedip gülümsedim.. Tam tekrar uykuya dalıyormuşum ki ezan okunmaya başladı, normalde duymam ama duydum :)) İşte dedim evren çalışıyor, hadi Cheetos, kalkcam dedin, evren seni uyandırmak için elinden geleni yapıyor, daha n'apsın.. :))

Velhasıl biz bişeyi gönülden istedik mi, şartlar ne olursa olsun evren bizi destekliyor arkadaşlar.. Yeter ki uyanın ve harekete geçin..

Bu arada "mutluluk projesi" grubumuza katılmak isteyenler lütfen sol üstteki linke tıklayarak üye olsunlar; önerilerinizi, fikirlerinizi bekliyorum.. Bir de Ankara'da olup evde yapacağımız çalışmaya katılacakların bana mesaj atmalarını rica ediyorum, ki kaç olacağımızı görüp ona göre mekan ayarlayabileyim.. Bu arada olayı daha cazip hale getirir mi bilmem, sevgili arkadaşım Berrin de çalışmalara katılacak ve nefis kekler yapıp getirmeye söz verdi, benden söylemesi :))

Sevgimle kucaklarım, mutlu bir hafta OLsun herkese... :)

2 yorum:

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Merhaba,
Geç oldu biraz ama, sonunda katılmayı başardım sanırım. Umarım yer vardır.
Heyecanla bekliyorum.,
Selamlar, sevgiler

ilahi tatlar dedi ki...

evet cheetos
ev grubunun keklerini ben pişirip getireceğim:) mutluyum