28 Eylül 2010 Salı

Nerede Kalmıştık?

Son yazıma Baturhan’ın yazdığı yorumu gördünüz mü? “Karıcığım blog yazılarını çok özledim, artık yazsan diyorum.. Olmuyor böyle..”
Valla bence de olmuyor... :)
Hele koçluk yazılarımı yazdığım Hedefe Giden Yol da aylardır öksüz kalmış.. İzmir’den Şenay hanım aradı Ramazan’da, tam ben açlığın doruğunda uyuklarken.. :) “Çiğdem hanım, kaçırdığım bişey mi var, uzun zamandır yazmıyorsunuz” dedi.. Sağolun aradınız, sordunuz çoğunuz “ne oluyor” diye..
Ne oluyor?...
Valla ne olmuyor ki... :)
Sizin yaşadıklarınızdan farklı şeyler değil aslında...
Ev işleri, iş işleri, pozisyon değişiklikleri, düğünler, cenazeler, kahkahalar, gözyaşları, hastalıklar, tatiller..
Gerçekten çok başarılı koçluk çalışmaları, alınan eğitimler, kendi kendini eğitmeler, arada inzivalar, sessiz kalışlar..
Böyle işte..
Tam da hepinizinki gibi değil mi?
Tamam kabul, arayı uzatmışım biraz 9 ay olmuş, eh bir hamilelik süresi gibi düşünün.. Bu da böyle ruhsal / zihinsel bir doğum..
Döndüm işte, özledim ben sizi..
Hoşgeldim.. Kucaklarım sevgimle... :)

6 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Hakikaten hos geldin... Ben gelecegini biliyordum da, ne zaman gelecegini bilmiyordum tam olarak... Ozlemistim, iyi ki tam da simdi geldin...

Cheetos dedi ki...

:) sağolasın Mehtapcığım.. bazen böyle nadas durumları iyi oluyor :)))
"iyi ki tam da simdi geldin" in bir sebebi vardır diye düşünüyorum?

ilahi tatlar dedi ki...

çiğdem cim
hoşgeldin:)

Cheetos dedi ki...

hoşbuldum Berrincim.. :)

Brajeshwari dedi ki...

Cigdemcim
hosgeldin canim... Ben blogu cok seviyordum. Buralarda tekrar canlanma olacagi icin mutlu oldum...

Cheetos dedi ki...

:) sevgili Brajeshwari, ne güzel ara verip tekrar böyle kucaklanmak.. Senle İstanbul gibi, sarmaş dolaş.. ;)