17 Kasım 2009 Salı

Kadınlar İçin Sone...

Ben güzel gözlü kadınları severim
Bir de küçük ayaklıları, uzun boyunluları
Hem nasıl severim, öyle severim işte
Terler avuçları, kesilir solukları.

Ben mahzun kadınları severim,
Yavru ceylanca kadınları, ürkekçe,
Hem nasıl severim, öyle severim işte.
Bilemezsin ne güzeldirler öpüştükçe,

Ben akıllı kadınları severim,
Düşünen, az konuşan, çok bilen,
Her yerde her zaman nazı çekilen,
Hem nasıl severim, öyle severim işte.

İçimde büyük, sonsuz ateşler yanmalı
Ölümüm bile o kadın yüzünden olmalı.

Ümit Yaşar Oğuzcan

5 yorum:

Belgin dedi ki...

Resimde, siirde cok güzel:))
Öptüm bitanem:)

Cheetos dedi ki...

sağol Belgincim, şiir hepimize, benim bütün güzel yürekli kadın dostlarıma...

zencefil dedi ki...

çok güzel bir şiir. 2-3 hafta önce dizide izledikten sonra web te atayıp bulmuştum, bir kez daha okumak için))

Güngör Ekinci dedi ki...

Merhaba,
Oğuzcan'ın en sevdiğim şiirlerinden biridir, şimdi burada görünce zevkle okudum. Bir de Güngör için sone isimli şiiri var biliyor musun.Bak merak edersen sözleri burda.
http://gungorekinci.blogcu.com/gungor-icin-sone/2034163
Ben de sana sevgilerimi bıraktım.

berrin açılmış dedi ki...

bu şiiri okumak keyif verdi ciğdem
sağolasın