1 Eylül 2009 Salı

Affetme Meditasyonu CD'si Çıktı.. :)

Yazmıştım hani, "diyelim ki bir meditasyon CD’si yapmak istiyorum" demiştim..
Yaptım... :)

"Kendimiz için asla ihmal etmememiz gereken, kırgınlıklarımızdan arınmaktır" deyip yola çıktım ve Şimdi Değiş' in işbirliği ile Affetme Meditasyonu Cd'si hazırladım.

Dinleyen herkese faydalı olması gönülden dileğimdir...

****************************************************

“Affet demek kolay, ben ne acılar çektim” diyorsunuz, haklısınız... Ama nereye kadar? Nereye kadar bu duygunun esiri olup, kendinize engeller koyup, öfke yangınında yanabilirsiniz ki.. Kızgınlıklarınızı,öfkelerinizi, hayal kırıklıklarınızı, üzüntülerinizi dönüştürüp onları ışığa salmaya, yerlerine sevgi koymaya ne dersiniz?

Dilerseniz cd'ye bu linkten sahip olabilir ya da ncigdematabey@gmail.com adresinden bana mesaj atarak isteyebilirsiniz.

Sevgimle kucaklarım.. :)

3 yorum:

emin dedi ki...

merhaba
çok güzel webloginiz var.
emin

Gölgecik dedi ki...

Merhaba sevgili meleğim,sessizliğime bakma,tüm yazılarını takip ediyorum...garip ki bazen "e şimdi ne olacak"dediğim anlarda öyle bir yazı yazıyorsun ki "yoksa beni duyuyor mu?" dediğim çok zamanlar oluyor.
Sevgili Handan'ın yeni kitabı,senin Cd'nin çıkması...tüm bu gelişmelere şahit olmak çok keyifli inan bana...İçimde ki ses yakında kitabınıda raflarda görceğimi söylüyor:))O zaman Handan'ın kitabını görüp inceleyen kişiye söylediğim gibi senin kitabın içinde aynı şeyi söyleyeceğim..."o benim arkadaşım ve harika bir kitap"...
Hayırlı,uğurlu olsun şimdiden
Sevgimle

MAYRI dedi ki...

(¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
(¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
........|_ ♥_|...... ★ MERHABA
........| 000 | ...... 2010 YILININ
........| 000 |....... SEVGİ
........| 000 | ....... HUZUR
........| 000 | ........NEŞE
........ \ 00 /.........SAĞLIK
......... \ 0 /..........GETİRMESİNİ
...........||............ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
...........||.............TEMENNİ EDİYORUM.
...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
.........._||_.....SEVGİLERİMLE... ★...
♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
(¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨)

★MUTLU YILLAR ★

<:))