6 Temmuz 2009 Pazartesi

Siz Değilseniz Kim, Şimdi Değilse Ne Zaman?

Yazılarımda sıkça kullandığım bir kavram var biliyorsunuz: “Hayatınızın sorumluluğunu alın” diyorum. Peki ne demektir insanın hayatının sorumluluğunu alması?
Sigara içiyorsunuz ve sağlık problemleriniz var. Doktorunuz sigarayı bırakmalısınız diyor. Siz ne diyorsunuz: “Nasıl olsa birgün öleceğim, sigara içmeyenler ölmüyor mu sanki?” Hem zaten daha önce de 2 kez bırakmış ama tekrar başlamıştınız.
Fazla kilolarınızdan şikayetçisiniz, ama ne sağlıklı besleniyor, ne spor yapıyor, ne de hayat tarzınızda başka bir değişiklik yapıyorsunuz. Kim zayıflayacak sizin yerinize diyetisyeniniz mi, eşiniz mi? Hem zaten daha önce de istediğiniz 10 kiloyu vermiş tekrar almıştınız.
........................................................
Devamını burdan okuyabilirsiniz.
Annem geçen hafta tam da tatile gideceği gün, tabakları dolaba yerleştirirken sandalyeden düşüp ayağını kırmış. Akşam gittiğimde ayağı alçıya alınmış, ağrı kesici içilmiş ve ilk ziyaretçiler gelmeye başlamıştı bile..
11 yıl önce ayağım kırıldığında onun bana yaptığı hizmeti tam olarak da yapamasam da, bütün hafta onun evine taşındık.. Haftasonu da anneciğimi yıkadım güzelce, işkembeciden paça çorbası alıp götürdüm, kırığa iyi gelir derler ya.. Koltuk değnekleriyle zıp zıp dolaşıyor evin içinde.. :) Öyle geçti geçen hafta, yarın 1 hafta olacak, kontrole gidecek, bakalım ne diyecek doktor..
Sağlıklı ve keyifli bir hafta olsun hepimize..
Sevgimle kucaklarım :)

8 yorum:

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Günaydın,
Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur anneniz.
Selamlar

funda dedi ki...

geçmiş olsun çiğdemcim, tez vakitte ayaklansın anneciğin..

neslihan dedi ki...

sevgili Çiğdem çok geçmiş olsun.annene acil şifalar diliyorum.sevgilerimle...

Kamile dedi ki...

Acil şifalar diliyorum. Çok geçmiş olsun annenize. Size de kolaylıklar...

Cheetos dedi ki...

teşekkürler sevgili arkadaşlarım, sağolun.. ayak kırığı hareket serbestisini de engellediği için bayağı sıkıntılı bir durum. Allahtan daha kötüsü olmadı ve vardır bunda da bir hayır diyorum. :)

sevgiler hepinize..

Belgin dedi ki...

Cigdemcim, cok cok gecmis olsun annene canim, Allahim daha kötüsünden korumus.

Sevgilerimle canim

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim. Ne tesadüf ki, buradan önce Tanya'yı okudum, onun da ablasının bileği kırılmış! (http://www.tanyasecil.blogspot.com/)
Ceren the chemist :)

Cheetos dedi ki...

Belgincim sağol güzelim, gerçekten de ucuz atlattık.

Sevgili Ceren, seni burda görmek ne güzel, hoşgeldin.. İyi dileklerin için teşekkürler..

sevgilerimle..