15 Mayıs 2009 Cuma

Biz Bu Akşam....

Biz bu akşam gene yollara düşüyoruz..
Daha İstanbul'u yazamadan bu kez yolumuz Edirne dolaylarına..
19 Mayıs'ı fırsat bilip Tempo'nun Trakya turuna katılmaya karar vermiştik. Sevgili arkadaşlarım Berrin ve Nilambara'nın da katılımıyla bu akşam yolculuğumuz başlıyor. Edirne'de ziyaret etmek istediğimiz sevgili bir arkadaşımız da var bu arada, o kendini biliyor.. :))
Ve tabii yazılmayı bekleyen anılar ve yayınlanmayı bekleyen fotoğraflar da çoğalıyor..
Keyifli geçmesine niyet ettik, öyle de OLsun..
Haftaya görüşmek üzere..

Sevgimle kucaklarım .. :)

10 yorum:

Dolunay dedi ki...

oh ne guzel ıyı gezmeler canım.resımlerı goruruz artık.

Cheetos dedi ki...

teşekkürler sevgili Dolunay, evet bu sefer döner dönmez yazıp yayınlamak lazım, yoksa ertelenip duruyor.. :)

neslihan dedi ki...

keyifli geziler diliyorum canım.fotoları bekliyoruz.sevgilerimle...

Eda dedi ki...

İstanbulu ne sen yazabildin ne de ben.. Öyle kaldı :)
İyi eğlenceler, benim için de gez :)

Cheetos dedi ki...

Sağol Neslihancım, güzel fotoğraflarla dönmeye niyet ettik,

Edoşum sahi ikimiz de yazamadık, olmadı ortak yazıp yayınlarız ne dersin? :))

Belgin dedi ki...

Cigdem, gelde gör evimi:))
http://eskigramafon.blogspot.com/2009/05/ve-mim-ev-2.html

Cheetos dedi ki...

Belginciğim, tam sen de bu konu üstündeyken ne güzel oldu di mi; evren çalışıyor diyorum, inanın bana.. :))

Belgin dedi ki...

Cigdemcim, kiskanmadim desem yalan olacak:)) Sizlere iyi gezmeler diliyorum, selam söyleyin Fundaya:)) Bekliyoruz yazilarinizi, resimleriniz efendim:))

Cheetos dedi ki...

Belgincim selamını iletiriz tabii ki, öbür sefere de birlikte gideriz inşallah.. :))

funda dedi ki...

yolda olmalısınız şimdilerde.. hadi gelin artık bekliyorum...