30 Nisan 2009 Perşembe

Bekle Bizi İstanbul..

Annem, yeğenim Defne'nin yılsonu gösterisi olacağını söylediğinde, ne zaman diye sordum; 3 Mayısmış dedi. Kardeşimi aradım hemen, hazır 1 Mayıs tatil olmuşken bi güzellik yapabiliriz diye düşündüm, biz de gösteriye gelebilir miyiz diye sordum. O da tabii deyince, Defne'yle konuştum bu sefer:

1. Gün:

Teyzoş: Defnecim, yılsonu gösteriniz varmış?
Defne: Evet, folklör oynayacağız, Adıyaman, sen Adıyaman biliyor musun?
Teyzoş: Hayır bilmiyorum.
Defne: Babam biliyor... Bi de şarkı söyleyeceğiz..
Teyzoş: Ne güzel, biz de gösteriye gelelim diye düşündüm, ne dersin, gelebilir miyiz?
Defne: Baturhan amcamla mı (çocuk 2 tane amcası olunca onu da amcası sanıyor, enişte demeyi öğrenemedi), anaanem de gelecek mi?
Bu arada kardeşimin cep telefonunun şarjı bitince ben de ev telefonundan aradım, hemen açtı:
Defne: KUSURA BAKMA teyzoş, ANNEMİN PİLİ BİTTİ... (Ben koptum tabii... :))))
Teyzoş: Olsun önemli değil.. Neyse, evet Baturhanla geleceğim, ama daha konuşmadım, birazdan konuşacağım; anneme de soracağım.
Defne: Teyzoş benim anaaneme niye anne diyorsun?
Teyzoş: Çünkü o benim annem..
Defne: Annem de anne diyor..
Teyzoş: Ee ikimizin de annesi de o yüzden, annenle ben kardeşiz.. (Kuzum benim, bu ara akrabalık ilişkilerine takılmış.. :)))
Defne: Hıımmm peki, tamam sen ananeye sor, ama ZARİF sor, KABA sorarsan belki gelmez, ben de öğretmenime sorayım, Ankara'dan teyzoş gelebilir mi diyeyim. Nasıl soracaksın anaaneme?
Teyzoş: "Defnenin yılsonu gösterisi varmış, bizi de davet ediyor, biz gideceğiz, sen de gelmek ister misin?" diyeceğim.
Defne: Tamam bu UYGUN.. (teşekkürler.. :)))
Teyzoş: Anlaştık o zaman, ben anneanneye sorayım, sen de öğretmenine sor, yarın konuşuruz. Bu arada Defnecim ben seni çok özledim.
Defne: Ben de teyzoş, yıllardır görüşmedik!!... (Aralık ayında gelmişlerdi en son)
Teyzoş: Yok pek yıl değil de 5 aydır filan..
Defne: E tamam işte yıl olmuş.. (Ben yıkıldım gene :)))
Teyzoş: Pek yıl da sayılmaz Defnecim, yılın yarısı filan..
Defne: Neyse, ben pek anlamıyorum bu yıllardan... (boşver, anlama be güzelim..)
Teyzoş: Tamam Defnecim, yarın görüşürüz..
Defne: Hoşçakal teyzoş, ba-baayyyyy...

2.Gün:

Teyzoş: Defnecim Baturhanla konuştum, biz geliyoruz.
Defne: Anaane?
Teyzoş: Anneannenin durumu daha belli değil.. (annem "söyleme, Defne'ye sürpriz olsun" demişti..)
Defne: Hıımmm... (pek mahzun bi hıımm bu..) Ben de öğretmenimle konuştum, gelebilirler dedi.. Yarın akşam tekrar konuşalım mı, belki yarına kadar belli olur..
Teyzoş: Tamam konuşalım..

3. Gün:

Teyzoş: Defnecim, anneannenle konuştum, o da geliyor..
Defne: Tabii, kızı RİCA etti ya, onun için geliyordur.. :(
Teyzoş: Olur mu Defnecim, senin için geliyor, "Defne çağırmış, ben gitmem mi" dedi..
Defne: Peki.. (kuzucum benim, sürpriz yapalım derken üzdük galiba biraz..)

Tüm bu konuşmaların ardından biz yarın İstanbul'a gidiyoruz.. Kardeşim Çağlar ve eşi Eda'nın durumu da bu akşam belli olacak, belki onlar da gelecekler.. Kızkardeşim Çağla "Cumartesi Emirgan'a gideriz" dedi, Pazar da gösterinin ardından döneriz artık..

Bu sefer pek bi heyecan yaptım İstanbul'a gidiyoruz diye; Defne'nin büyümüş halleri çok komik.. Keyifli bir mini tatil olsun diye niyet ettik.. Bekle bizi İstanbul, geliyoruz... :)

6 yorum:

Dolunay dedi ki...

çok tatlıymıs.laflara bakarmısın.

Cheetos dedi ki...

yaa di mi sevgili Dolunay, zamane çocukları hep böyle galiba.. :)

teko dedi ki...

Eee o zaman iyi yolculuklar ,bol özlem gidermeler :))

ve tabiki gönlünüzce eğlenmeler

Cikolata Agaci dedi ki...

Buyrun efendim İstanbul pek güzel şimdilerde..İyi tatilller :)

Cheetos dedi ki...

yaa evet öyleymiş, kardeşim de öyle dedi; özellikle laleler süpermiş, "abla mutlaka görmelisin" diyor..

Belgin dedi ki...

Canim, desene bir tatli cadida sizde var, ne seker sey bunlar ya, isirip duracaksin yanaklarini:))
Sana iyi gezmeler, dinlenmeler canim. Kendine iyi bak:))