24 Şubat 2009 Salı

İçimden Geldi...

Hayatımızdaki zor insanların, zor durumların herbirinin bir amacı, bir hizmeti var. Bunları kabul edene, olayın köklerine inip nedenleri görene, sürekli tekrarlayan durumları anlayana kadar da hayatımızda olmaya devam edecekler.
Bi düşünün; dün neler yaptınız, neler düşünüp, neler hissedip, ne tepkiler verdiniz? Sizi rahatsız eden, hoşunuza gitmeyen şeyler neden böyle hissettirdi; acaba evren size bişey mi demek istiyordu? Kabul edin ki, bu rahatsızlık halleri, görmeniz gerekeni görene, almanız gerekeni alana kadar devam edecek ve bu sizin kendi gelişiminiz için gerekli..

Sevgiyle içimden geldi :)

4 yorum:

Bilbo dedi ki...

Merhaba sevgili koçum... Evet, evren bana birşey söylemek istiyor, sayende artık bunu biliyorum. Sadece bazen evrenin bana ne demek istediğini anlamaya çalışıyorum :) Bunu da olması gerektiği zaman mı anlayacağım?

guguk kuşu dedi ki...

Aynen senin gibi düşünüyorum. Gerekeni anlayıp yapılması gerekeni yapmadığımız sürece aynı çukura düşeceğimizi biliyorum. ama bazen etrafımdaki kendini tanımayan, kendiyle barışık omayan insanlarla yaşamak çok zor oluyor, onlarla dialoğumu olabildiğince kısmama rağmen mecburiyetten ilişkilerimizde bile beni geriyorlar. Sürekli, herşeyi kendi üzerine alınan, suçlandıklarını düşünüp defansif davranan insanlardan bıktım. Sence ne yapabilirim?

teko dedi ki...

çiğdemcim ,evet evren sürekli mesajlar veriyor ,dön içine bak ,ne var ne yok orda diyor bize ..


Bakıyorum ve görmem gerekenleri görüp bitirmeye niyet ediyorum :))

Kedila dedi ki...

Teşekkürler:)

Sevgiler..