21 Şubat 2009 Cumartesi

Güle Güle Tuğrul...

Dün akşam Adana dönüşü öğrendim, sevgili hocam Tuğrul'un yuvaya döndüğünü..
Kiara ile birlikte Patika'da deeksha uyumlaması yapmışlardı bizlere, tesadüf bu ya İstanbul'daki kızkardeşimi de inisiye etmiş, "Çağla'nın ablasıyım" deyince ondan da konuşmuştuk..
İlginç hikayesini anlatırken gözleri parlıyordu, "ne dün, ne yarın; herşey an'da" cümlesini defterime not etmişim..
1 ay sonra oğluyla birlikte yeniden doğacağına inanıyorum nedense.. Yeni görevlerle, yeni derslerle..
Yuvaya dönüş yolun ışık dolu OLsun sevgili Tuğrul..
Sevgiyle uğurluyorum...

5 yorum:

Nilambara dedi ki...

Çiğdem'ciğim ben de dün duyunca çok üzüldüm, kaza ile olsa da hiçbirşey nedensiz değil. İnancına ben de katılıyorum, mutlaka daha uzun döneme ihtiyacı olan bir misyon ile dönecek ki......
Yolu aydınlık olsun...

Gölgecik dedi ki...

İşe girmemin sevincini paylaşmak istemiştim ama...başın sağolsun meleğim...dün "ben anneme bu kadar kızıyorum ama ya bir gün ona birşey olursa" diye kendi kendime endişe yarattım ve o zaman çok hem de çok iyi anladım ki her daim sevdiklerimizle,değer verdiklerimiz ile paylaştığımız tüm iyi ve kötü anlar için şükretmek gerekiyormuş...Biliyorum ki yoklukları bize acı verecek...yokluğumuz da onlara...tüm dostların yolu ışık dolu OLsun...

Yürekten sevgimle

Mehtap P.G dedi ki...

Sozun bittigi bir an bence bu..

Brajeshwari dedi ki...

üzüldüm canım Tuğrul'u bilsemde, hiç tanımasamda.. Bu onun için yeniden doğuş olsun. Yaşarken, insanlara ulşatırdığı ışığın içinde şimdi..

Cheetos dedi ki...

Ben de yeni ve daha büyük görevlerle geri geleceğine çok inanıyorum sevgili Nilambara..

Özlemcim, sevgiyle paylaşılan her an için şükürler olsun gerçekten.. Yeni işin de hayırlı olsun, sana ve bütüne.. Çok sevindim..

Mehtapcım sahiden söz bitiyor bazen; Burcunun dediği gibi yaşarken yansıttığı ışığın ve sevginin kaynağında olduğunu söylemekten başka bişey kalmıyor..