25 Şubat 2009 Çarşamba

Hedefe Giden Yol...

Gününüz aydın, gönlünüz aydın OLsun.. :)
Bugün yeniay doğuyor, ben de hayatımda yapacağım yeni bir başlangıç için bugünü seçtim:

Biliyorsunuz “Ben Göründüğümden Daha Fazlasıyım” başlığı altındaki blog yazılarım 1,5 yıldır sürüyor.. Kendi gerçekliğimi yaratmış olmak, bu arada kendime ve başkalarına dokunan bişeyler yapmak adına bir yandan gündelik hayatımı, bir yandan da “yaşam koçu” sıfatıyla genel anlamda hayatı yazıyorum.. Sizlerden gelen yorum ve mesajlar da beni yolumda emin adımlarla ilerlemek konusunda yüreklendiriyor; bunun için gönülden teşekkür ediyorum..

Yeni başlangıca gelince; bundan böyle yaşam koçluğu ve hayata dair yazılarımı "Hedefe Giden Yol" başlığıyla yeni bir bloga taşıdığımı duyurmaktan mutluluk duyuyorum.. Öncelikle "Her Pazartesi 1 Adım" etiketli yazıları yeni bloga taşıdım ve Pazartesi yazılarımı Çiçeklerin Diliyle sizlerle paylaşağım.. Öneri ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim, böylece hepimiz için oldukça faydalı yazılar çıkacağına inanıyorum.. Yol arkadaşım olur musunuz?

Haydi başlayalım..
Sevgimle kucaklarım.. :)

3 yorum:

yazana dair dedi ki...

nereden başlıyoruz :)

Cheetos dedi ki...

kendimizden başlıyoruz sevgili "yazana dair.." herşey bizde başlıyor.. :)

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Bende öneri ve fikirlerinizi bekliyorum. Yaşam koçu, faydalanması gereken güzel bir vasıf, bir kazanç..herkes için.