29 Aralık 2008 Pazartesi

Yeni Yılda Hep Birlikte...


Herkese kutlu olmasını dilediğim 2009 öncesi 2 küçük ama bir o kadar da önemli hatırlatma yapmak istiyorum:

Birincisi affetmekle ilgili.. 2008’de yüklendiğimiz koca ağırlıklardan biri, bizi üzdüğünü düşündüğümüz, hani kızdığımız, aklımıza geldikçe sinirlerimizi hoplatan insanlar.. Önümüze en çok engel çıkaran, yolumuzu tıkayan onlara duyduğumuz öfke.. Bu öyle sıkıntılar veriyor ki bize, inanın tam bir azap.. “Affet demek kolay, ben ne acılar çektim” diyorsunuz, haklısınız... Ama nereye kadar? Nereye kadar bu duygunun esiri olup, kendimize engeller koyup, öfke yangınında yanabiliriz ki... Affedin rahatlayın, affedin bağlarınızdan kurtulun, affedin mucizeler yaratın, affedin affetmenin hafifliğini yaşayın...

İkincisi ise hep bir şekilde bahsettiğimiz dağınıklıklardan kurtulmakla ilgili, ama bu kez sanal temizlik.. Haftasonu mesajlarıma bakmayınca Pazartesi tam bir mesaj enflasyonu oluyor.. Üyesi olduğum gruplardan gelenler, ayrı adreslere gelen aynı mesajlar, okurum deyip bi kenara ayırdıklarım, cevap yazılacaklar, reklam mesajları derken tam bir mesaj denizi.. Bir de bilgisayardaki dosyalar var; klasörlere yerleştirilecekler, silinmeyi bekleyip unutulanlar, güncellenmeyi bekleyenler, gelenler- gidenler.. Ve de üye olunan gruplar; sadece üye olmakla kalıp varlığı unutulanlar, mesajları günlük takip edilenler, ayda – yılda bir bakılanlar.. Bilgisayarla haşır-neşirlik durumumuza göre çok emin bi şekilde söyleyebilirim ki, bilgisayarımız ne kadar karışıksa, kafamız da o kadar karışık oluyor..

2008’de çözümlenmeden kaldıysa, işte size 2009’un ilk hedefleri.. :)

“Mutlu olsun insanlar, mutlu olsun tüm evren,
yeni yılda hep birlikte, yeni yılda hey hey...”

Sözlerinin sadece bu kadarını hatırladığım bir okul şarkısı.. Yıllar önceden.. Yeni yıl hepimize mutlu, uğurlu ve hayırlı OLsun diyorum ben de.. Sağlık olsun, başarı olsun, bolluk bereket olsun, huzur ve keyif dolsun, aşk olsun, e daha ne olsun... :)

Ve kendi imkanlarımla hazırladığım bir yeniyıl hediyesini yanda sizlere sunuyorum.. Hititlerin duvar yazısını Sufi I serisinden Rüya adlı parça eşliğinde seslendirdim. Kabul ola.. :)

Herkesi sevgimle kocaman kucaklarım... :)

12 yorum:

Nilambara dedi ki...

Çiğdem'ciğim, hediyen HARİKA...
çok çok teşekkürler...
Lütfen sadece kısa birsüre için değil, tüm yıl kalsın...
kalsın ki dönüp dönüp dinleyebilelim o yumuşacık, güzel sesinden...

tüm ANlarınız ANlarımız sağlıklı, başarılı, bereketli,aşk dolu OLsun...

sevgilerimle...

teko dedi ki...

Çiğdem cim çok güzel olmuş sesine ,yüreğine ,kalemine sağlık
Çok güzel enerjilerle dolu bir yıl dilerim sana

kocaman öpüyorum

funda dedi ki...

ne güzel bir hediye bu :) güzellikler hep olsun yanınızda..

Brajeshwari dedi ki...

Ne güzel olmuş Çiğdemcim
sakin ve yumuşacık..

Sana da mutlu yıllar tatlım...

Ful yaprakları dedi ki...

Çok ilginç, ben de az önce "affetmek" ile ilgili bir şeyler yazdım. Karasızlığıma istinadendi:)
Şimdi yazını okuyunca "affet" kısmı daha ağır basmaya başladı:)

Mehtap P.G dedi ki...

tesekkurler Cigdem'cigim..
artik bir sesin de var..

Yurdahal dedi ki...

Sevgili Çiğdem,

Sevgi dolu yüreğin, bu güzel yılbaşı mesajın ile daha da ortaya çıkmış. 2009 yılında tüm insanlık adına asla klişe olamayacak barışı diliyorum. Umarım her geçen yıl ile birlikte her varlığın ne kadar kıymetli olduğunu ve her birinin bize kendimizi yansıttığını fark eder, yüreğimizden sevgiyi eksik etmeyiz.

KARDELEN dedi ki...

iyi ıllar dilerim...sevgilerimle...

Cheetos dedi ki...

sevgili Kardelen, hoşgeldin; sana da mutlu yıllar..

Cheetos dedi ki...

sevgili arkadaşlarım, beğenilerinizi bildirip hayatlarınıza bi şekilde dokunduğumu görme fırsatı verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.. Mutlu yıllar herkese :)

ayçiçeği dedi ki...

:) teşekkür ederim birinci paragraf için; şimdi farkettim ki son 15 yıl birikmiş içimde, sadece 2008 afları değil, 15 yıllık af yasası için bu perşembe gecesi istekte bulunacağım. Farkındalık için teşekkür ederim.
İkinci paragraf temizliğine gelince, eski bilgisayar çöktü, evren yenisini armağan etti, benim yapamadığım temizliği evren yaptı: Mutluyum
sevgilerimle

ŞÜKO dedi ki...

TANRIM BANA DA BENİ DE.....:))