19 Kasım 2008 Çarşamba

Anket Sonuçları...

2009 anketimiz bugün sonuçlandı..

Katılımcıların nerdeyse yarısının 2009'a hazır olduğunu görmek çok güzel.. Öncelikle bu arkadaşlarımı ne istediklerini / beklediklerini bildikleri ve "hazır olma" hissine ve düşüncesine sahip oldukları için kutluyorum..

Öte yanda da henüz kendini hazır hissetmeyen bir grup var..

Bir yılın daha sonuna geldiğimiz şu günlerde etrafımdaki insanlardan sıkça şu sözleri duyuyorum:

bir yılı daha bitiriyoruz,
koca yıl ne zaman geçti anlamadım,
geçen yılsonu daha dün gibi,
istediğim şeyleri gene yapamadım,
hiçbirşeye yetişemiyorum...

Ben de soruyorum: “Gelecek yılın bu yıldan farklı olmasını istiyor musunuz?”

Parlayan gözlerle “evet” yanıtları geliyor.. Herkesde bir heyecan, bir telaş.. Hemen listeler yapılıyor, istekler sıralanıyor, bir umut doluyor yüreklere..

“Peki” diyorum, “bunları nasıl gerçekleştireceğinizi biliyor musunuz?” bir çırpıda sayılıyor yollar, ama sonra bir hüzün basıyor. Zira geçen yıl da aynı yollar denenmiş fakat sonuç alınamamış.. Ne yapacağını düşünmeyenler var bir de, “hele yeni yıl gelsin de bakarız” diyenler..

“Haydi bu kez farklı olsun, dileklerimizi gerçek yapalım” diyorum, gözler merak doluyor bu kez...
Yılbaşları hediye alımlarının en yoğun olduğu dönemlerden biri. Hediye listenize adınızı da ekleyin ve kendinize bir armağan verin: “Kendime Yeni Yıl Hediyem” adıyla düzenlediğim elektronik kurs, kendinize 2009 hediyeniz..

Bu elektronik kursun amacı hayatımızın bu yılını geçmiş yıllardan “farklı” kılacak bazı bilgi ve metodları sizlerle paylaşmak.. Yeni yılda kendimize hedef koyarken ve bunları gerçekleştirirken nelere dikkat etmeli, neyi nasıl yapmalı konusunda ipuçları vermek ve yol arkadaşınız olmak..Bu amaçla 4 haftalık bir e-kurs planladım. Her hafta Çarşamba günü (3, 10, 17, 24 Aralık) konular ve o haftaya yönelik ödevleriniz mail yoluyla sizlere ulaşacak. 4 haftanın sonunda 31 Aralık Çarşamba günü tüm konuları ve ödevleri toparlayan bir özet mesaj ile kursumuz sona erecek. Kursun başlama günü 3 Aralık Çarşamba.. Kursu takip etme süreci ise çok kolay; konular geldikçe kendiniz için notlar alabilir, yüksek sesle okuyabilir ya da resimler çizerek imgeleme yapabilirsiniz.

Bunun yanında, bu kursun genel bir çalışma olması nedeniyle bireysel çalışma yapmak arzusunda olanlarla bireysel koçluk çalışmalarımızı her zaman yüzyüze ya da telefonla yapma imkanımızın olduğunu da hatırlatmak isterim. Bu konuyla ve e-kursla ilgili sorularınızı ncigdematabey@gmail.com adresine gönderebilirsiniz.

Her zaman ve her vesileyle söylediğim gibi hayatlarımızı istediğimiz gibi şekillendirmek için gerekli güce sahibiz. Yeter ki hayatımızın sorumluluğunu alalım, bu gücün farkında OLalım ve kullanalım...

Sevgimle.. :)

3 yorum:

Kedila dedi ki...

kendime yeni yıl kursu listeme alınmıştır . beklenmektedir.

Cheetos dedi ki...

sevgili Kedila, ilginiz için teşekkürler, kurs için e-mail adresinizi alabilir miyim?

sevgiler..

Brajeshwari dedi ki...

Çiğdem'i ariyorum.Buralarda mı? Hani?
:)