11 Kasım 2008 Salı

2009 Anketi...

Arayı uzattım farkındayım..
Bu aralar biraz yoğun geçiyor..
işler,
hastalıklar,
tamiratlar,
işler,
yazılar,
radyo,
raporlar,
......................

GAP anılarını bekleyenler var biliyorum..
Ben de yazmak için heyecanlanıyorum,
az kaldı.. pek yakında...

Bu arada sayfanın başına bir anket koydum..
Yanıtlamanızı rica ediyorum,
2009'a keyifli bir başlangıç, kendimiz için güzel bir adım olsun dedim.
Bir projem var, cevaplara göre onu gerçekleştirmeye niyet ettim..

İlginiz için şimdiden teşekkür ediyorum.

Sevgimle bekliyorum yanıtlarınızı :)

8 yorum:

berrin açılmış dedi ki...

aslında 2009 için hazır hissediyorum... ufak tefek biriki detayı saymazsak
anketin şıkları arasında hazırım yok cheetos

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

2009'a hem de nasil hazir olmak istiyorum.. Hem de nasil, bir bilsen..

Cheetos dedi ki...

haklısın berrincim, hemen ekliyorum..

Nilambara dedi ki...

Çiğdem'ciğim "hastalıklar" umarım önemli şeyler değildir...
GAP anılarını kendi adıma gerçekten sabırsızlıkla bekliyorum ama eminim beklediğimize değecek :)
"hazırım bekliyorum"u işaretledim ama almadı :(
projeni fena merak ediyorum :)
svglr

Brajeshwari dedi ki...

2009 bana hazir mı, ben onu merak ediyorum Çiğdem..Ehe ehmm:P

teko dedi ki...

2008 'E hazırdım kendimce ,her yıl olduğu gibi ..
ama işte o amalar yine karşıma çıkıyordu takiii sen yol arkadaşım olana kadar
Şimdi 2009 hazırım sevgili koçum ,gideceğim yolda izlemem gereken haritamı bana verdiğin için bir kez daha teşekkür ederim sana .
sevgilerimleeeee

:)den dedi ki...

Ben kollarımı açmış bekliyorum 2009'u... Şahane bir yıl bizleri bekliyor.

Brajeshwari dedi ki...

Şimdi napiyoruz Cigdem:)