18 Ekim 2008 Cumartesi

Cheetos Tatilde...

Efeendiiimmmm, nihayet tatil zamanı.. Çeşitli sebeplerle yaz tatili yapamayıp, bikaç gün evde tatil deneyimi yaşamakla beraber son zamanlarda bir miktar daralmaya başlamıştım; artık bir yerlere gitmek iyice farz olmuştu. Neyse ki şimdi gideceğimiz yer ile ilgili planımızı aylar öncesinden yapmış, hatta parasını bile ödemeye başlamıştık..
1997 Ekim sonunda ben bu yerlere gene gitmiştim, hatta 2004'de Baturhan'la tanışınca onunla 97 turunda birlikte olduğumuzu ama hiç konuşmadığımızı hatırlamıştım. Ona şöyle demiştim: "Ben sizi tanıyorum, 97'de GAP turundaydık birlikte, hani siz sürekli fotoğraf çekiyordunuz.." O da bana baktı ve gayet kısa ve net bi cevap verdi: "Ben sizi tanımıyorum..." :) Neyse ki evine gidince o gezinin fotoğraflarına bakmış ve beni görmüş, benim fotoğraflarımda da o vardı. Hala aynı gezide olduğumuzu hatırlamıyor, Allahtan elimizde sağlam belgeler var.. :)) Bu geziye birlikte ve eş olarak gitmek bu yüzden ikimizi de heyecanlandırıyor..
Tempo Tur'un düzenlediği GAP turu bu kez ilk kez gittiğimizden daha farklı bir rotaya sahip, 11 yılda bayağı bi değişiklik olmuş. O zaman gitmediğimiz Zeugma Antik Kenti, Rumkale, Halfeti, Diyarbakır, Hasankeyf, Mardin, Deyr-ul Zahferan Manastırı ve Midyat bu kez tur programında.. Ayrıca Birecik Baraj Gölünde tekne gezisi de var. Gaziantep, Kahta, Nemrut, Cendere Köprüsü, Karakuş Tümülüsü, Urfa, Balıklı Göl, Harran, Atatürk Barajı ise geçen sefer de gittiğimiz yerler.. Mardin'e de 1987'de babam orda görev yapıyorken Şubat tatilinde gitmiş ancak Deyr-ul Zahferan Manastırı dışında pek bir yer görme imkanı bulamamıştık. Mardin'le ilgili hatırladığım gece orduevine vardığımızda heryerin ışıl ışıl olduğu.. "Gündüz mezarlık, gece gerdanlık" sözü de bir Mardin tanımlaması olarak aklımda...
1 hafta sonra yeni enerjilerle, tazelenmiş olarak, keyifle ve güzel anılarla döneceğime inancımla ilk GAP turundan bir Nemrut fotoğrafıyla hoşçakalın diyorum...

6 yorum:

Baturhan ATABEY dedi ki...

Güle güle Çitos.. Hay Allah unutmuşum bende geliyordum.. Keh keh..Yazın gezen ayağı yanık kediler, oturun bakalım şimdi evde gezme sırası ise BİZDEEEEE.. ;)

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Ikinize de keyifli geziler.. Cheetos'cugum..Pullu altin kupelerden al kendine mardin'den.. hani kucuk kiz cocuklarina takarlar ya..
anilarini ve fotograflarini bekliyorum her zamanki gibi.. Sevgiler..

Nilambara dedi ki...

Çok güzel bir zamanda, çok güzel bir program...
İyi yolculuklar... bol keyif, bol fotoğraf ve bol bol güzel anı getirin bizlere de :)
sevgiler..

Brajeshwari dedi ki...

Batos kendi kendine eğlenmiş:)

Umarım oralarda bu sefer hep senin fotoğrafını çeker de, beraber gittiğinizi unutmaz bir daha :)

güle güle git..Hoşça gel Çiğdemcim..

Eda dedi ki...

:) Mutlu tatiller...
arkadaşlık ödülleri yazımı okuyabilirmisin, sen de varsın :)
Sevgiler

ŞÜKO dedi ki...

HİÇ ÜZERİME ALINMADIM BATOS KUSURA BAKMA