25 Ekim 2008 Cumartesi

Ben Gideli Buralarda..

Geçen hafta bu saatlerde yola çıkalı daha 1 saat olmuştu.. Heyecanla, keyifle, büyük değişimlerin hissiyatı ve merakıyla..

Gezi anılarımı uzun uzun yazacağım elbet amma neler olmuş böyle, ben gideli buralarda.. Dolar ve euro tavan yapmış, borsa düşmüş tamam bunları duymuştum; Urfa'da elimi neye atsam herşeyin fiyatı uçmuş, "niye bu kadar pahalı bunlar" diyorum, "abla dolar yükseldi böyle oldu" diyor satıcılar..

Handanla konuştuk Perşembe akşam, Umut, umudumuz göçmüş buralardan.. Gitmeden 1 gece evvel görmüştük en son, sevmiştik gıdısından, Baturhanı ne zaman görse çişini yaptığından bahsedip gülüşmüştük bi de üstüne.. Gitmiş..

Bugün bi açtım blogumu, daha doğrusu açamadım; Diyarbakır bilmemne mahkemesinin kararıyla kapatılmışım ben de!!.. Nasıl yani diyorum, tamam geçen Pazartesi hani Başbakan'ın Diyarbakır'a gelip de sokakların barikatlar kurulup kapatıldığı, taşların ve çöplerin havada uçuştuğu gün biz de ordaydık, hatta ziyaret edeceğimiz caminin sokağına giremeyip bir otele sığındık amma başkaca bi vukuatımız olmadı, hele de mahkemelik!! Tam bunları düşünürken alıyorum haberi, meğer bütün bloglar kapatılmış, anlamıyorum ben bu işi!!!

Burcu sağolsun bloglara nasıl girileceğinin bilgisini göndermiş, sayfamı açmayı başardım ama yorumları yayınlayamadım, bu yazdıklarımı da yayınlayabilir miyim bilmiyorum.. Hayır olsun diyorum.. Giriş şöyle:

www.ktunnel.com adresine girin
altta bir bar var
oradaki linki silip
ziyaret etmek istediğiniz adresi yazin
begin browsing'e tıklayın..
istediğiniz site acilacaktir
buradan diger bloglar arasında dolasabilirsiniz..

Sardunyalarımı suladım gelince, onlara da sonbahar gelmiş, kızaran yapraklarını temizledim, bi de fotoğraflarını çektim...............

5 yorum:

serpil dedi ki...

Hani sardunyaların fotoları? Peki ya pistanlar, özlemiş mi onlar da sizi?

Cheetos dedi ki...

Serpilcim, pistanlar özlemez mi, camın önünde cirit atıyorlar;

sardunya fotoğrafları ve 2000 kare güneydoğu fotoğrafından seçmeler pek yakında sizlerle.. geciktim biliyorum ama ancak toparlanıyorum tatil dönüşü, affola..

herkese sevgiler benden..
laf aramızda özledim yazmayı da :))

berrin acilmis dedi ki...

güneydoğu fotoğraflarını bende merakla bekliyorum

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Olsun, biz bekliyoruz sabirla..

Gölgecik dedi ki...

Seni yeniden bulmak ne güzel:)))Bloglar kapatılınca panik olmuştum ...gördüğün gibi başına bela durumundayım...anlatacaklarım var...masal gibi...ama şimdi işe gitmeliyim.Yeniden merhaba:))