24 Eylül 2008 Çarşamba

Teşekkürler, Büyüyorum Sizinle..

Artık Kısa Cümleler Kuruyorum
Sizi bilmem, ama ben karar verdim.
Su gibi duru olup hep akmaya,
Başka sular tanıyıp, çoğalmaya,
Dalgalanmaya, taşmaya...
Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Yalnız mıyım insanlar içinde?
Arkadaşlarım, aşklarım içimde.
Yara aldım bundan iki yıl önce,
Hiç susmadım, şarkı söyledim günlerce

Artık kısa cümleler kuruyorum,
Sevdiklerim, sevmediklerim yanımda.
Kabullendim herşeyi olduğu gibi.
Yola çıktım, yarınlara...

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Bakıyorum aynaya her gece,
İçim rahat, biraz yorgunum sadece.
Hayatıma giren herkese,
Yaşanmış her şeye

Teşekkürler büyüyorum sizinle
Teşekkürler, büyüyorum sizinle...

11 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Ahh bu Şebnem Ferah
beni benden alan iki şarkısı daha vardır..Biri çakıltaşları- biri de yağmurlar...Bu şarkı sözüyle yine can evimden vuruldum..

Teşekkürler..

Cheetos dedi ki...

ben de öyle Burcucum, bir tekamül yolculuğu ancak bu kadar anlatılır yani...

berrin açılmış dedi ki...

konu
şarkı sözü olduğunda
bir numaram teoman
şebnem ferah ondan sonra gelir
lakin
bu şarkının sözleri çok güzel
allah bazı insanları
nasıl yetenekli gönderiyor
dünyaya
hafiften kıskanıp iç geçirmemek elde değil
sevgiler sana

Adsız dedi ki...

Merhaba Sevgili Çiğdem Hanım,

Sevgili Şebnem Ferah'ın sözlerini yazdığı bu anlamlı şarkı sözlerini bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ediyor, yürek dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

İlk defa okudum ve şarkının sözlerini çok beğendim. Son dönemlerde bu kadar güzel sözlü ezgileri ne yazık ki fazla dinleyemiyoruz. ( Az da olsa buna benzer güzel sözlü ezgiler var, güzel şarkı sözleri yazanların da hakkını yemek istemem.)

Toplumda son dönemlerde şiddet, nefret, ihanetler artıkça, güzel değerler anlamını yitirdikçe şarkı sözleri de değişmiş. Çok af edersiniz "Allah belanı versin" gibi kin, nefret, öfke, kıskançlık saçan sözlerden oluşan ezgiler çoğalmıştı. ( Çocuklar, gençlik bu tür ezgilerden olumsuz yönde etkileniyor, bilinçleri bu çirkin sözlerle kirleniyordu. Bu da bir eğitimci olarak beni üzüyordu.)

Gerçek sevgide koşullar ne olursa olsun sevgi nefrete dönüşmez. Kişi ayrılsa bile sevdiği için iyi dileklerde bulunur. Yeni nesillerimizin bu sevgi değerlerini tanıması, bilmesi, yaşaması onlarla büyümesi temennim olduğu için bu sözler beni sevindirdi.

Teşekkür, merhaba, kolay gelsin, eline sağlık, yüreğine sağlık, bilincine sağlık vs. gibi sevgi sözleri bizlere de, söylediklerimize de güzellikler katan sözcükler…

Anlamlı paylaşımlarınız için teşekkür ediyor, yüreğinize ve bilincinize sağlık diyorum…

Sevgim, saygım ve selamlarımla…Nurcan

ŞÜKO dedi ki...

"sebepli sebepsiz bir avuntuya kapılırım bazen
Gözlerim rüzgarin estiği yöne doğru
Umutlarımı da aldım yanıma
Belki lazım olur..
Ağlamaklı bir gözle ancak gözyaşlarını görebilirsin
Ve sayabilirsin içindeki tüm korkuları
Birer birer..
Susabildiğin kadar özgür
KONUŞTUĞUN KADAR TUTSAKSIN DÜŞÜNCELERİNE
VE BAZEN
SEN BİLE ŞAHİTLİK ETMEZSİN SÖZLERİNE" BANA UYGUNDUR BU ŞİİR BURAYA.....SEN DE SEVGİMLE KAL....
CHEETOSUM ...YAŞAM KOÇUM

Cheetos dedi ki...

Berrin biliyor musun ben de düşünüyorum bazen nerden buluyorlar bu sözleri diye, dahası bu sözlere bu kadar anlam doldurmak..

Sevgili Nurcan hanım, yazdıklarınız benim yazıma kattığı anlam ve paylaşımınz için de ben teşekkür ediyorum..

Şükrancım, şiir çok güzel; "Susabildiğin kadar özgür /
konuştuğun kadar tutsaksın düşüncelerine" süper olmuş..

derra dedi ki...

çiğdemim teşekkürler ,
ilk yol arkadaşım,rehberim ..

sevgin,samimiyetin,yardımların ,yol göstericiliğin,varolduğun için sonsuz teşekkürler canımm sana
Bu parçanın sözlerini ilk kez okudum ,ve kendimle bütünleştim sanki.

çok öpüyorumm canım

:)den dedi ki...

Merhaba,
Şebnem Ferah'ın en sevdiğim şarkısıdır. Sözleri muhteşem. Hani içinizde büyüyüp duran ama bir türlü sözcüklere dökülemeyen hisler vardır ya, bu şarkı sözü onların hepsi işte!
Hatırlattığınız için teşekkürler...
Sevgiler...

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sukran'in yazdigi siir de muthis.. o kimin?

Cheetos dedi ki...

ya evet Şükrancım komşucum, kimindir bu şiir?

divercheetos dedi ki...

Deryacım, yolumuz kesişti bir yerde ve karşılaştık; hayatına bir şekilde dokunmuş olmaktan dolayı çok mutluyum. Daha da güzeli senin mutluluğunu görmek..

Sevgili Uçan Martı :)den, bazen sözcükler yetmez bişeyleri anlatmaya, bazen de sözcükler dolu doludur, pekçok şeyi barındırır; bu işte öyle bir şarkı..

sevgiler benden..