2 Eylül 2008 Salı

Pistan Çitos...

Sevgili Handan yeni evine taşındığında yan evin minik kedisi evdeki kedi popülasyonundan etkilenmiş olacak ki, iltica talebinde bile bulunmadan eve taşınıvermiş.. :) Pek şirin, pek tatlı, biraz da afacan.. Hiç çekinmesi, kaçması yok; hemen geliyor kucağına insanın, oyun istiyor, hoplayıp zıplıyor..

Konunun benimle ilgili kısmına gelince.. Malumunuz ben de severim kedileri, geçmişte evde beslemişliğimizin dışında evleneli beri de pencere önünde onlarca sokak kedisine açık büfe hizmeti vermekteyiz. Bu minik kedi ile aramızda ayrıyeten bir adaşlık durumu sözkonusu.. Zira Handan'ın pistan için uygun bulduğu isim Çitos olmuş.. Benim gibi şirin, tatlı, şeker mi şeker olduğundan mı yoksa biraz kıpır kıpır mı olduğundan bilmiyorum artık... :))))

Yakın çevremin bana hitap sözünün bu olmasına alışkınım tabii (hatta dün akşam komşumuzun oğlu Çitos Teyze dedi :)) amma ilk kez tanıdığım bir kedinin adının da Çitos olması hoş ve de değişik oldu..

Neyse biz pek kaynaştık, alıştık birbirimize; işte öyle "çitos çitos" mutluyuz kendi aramızda.. :)

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Kediler a,lelerini seçerler..Sizi seçmiş gördüm çitos'u...Sanslı bir kedi...Umarım sokaklarda hayatı da bol sanslı geçer...

patilerinden öperim onu...

Tüsi ve Yasi dedi ki...

..açık büfe hizmeti deyişinizi çok sevdim.Bizde de açık kapalı her türlü hizmet var ..Haziran 13'ünden bu yana Tusi ve çetesi ile uğraşıyorum .Benim de benzer renklrdki bebelerim ne tesadüf Çitos ve Paçoz..rkendim kendime (minikken yeğenimin çok sevdiğim ifadesi) resim ekleyemiyorum ..AMA YAKINDA GAYRETLE OLACAK İNŞ..Güzel yazılarınızı beklerken sevgilerimi iletiyorum....

Tüsi ve Yasi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Cheetos dedi ki...

yaa Burcucum, patileri bi tatlı, görsen böyle yumuşak yumuşak.. :)

sevgili tüsi ve yasi, sizin kedileriniz de maşallah ne güzel ve sağlıklılar, hikayeleri de ayrıca çok hoş..

sevgilerimle..