8 Ağustos 2008 Cuma

Hediye / "Benim Diyen Sana..."

Doğumgünü yazımın sonunda “bu yazı kendime doğumgünü hediyem olsun “ demiştim ya; yazıyı bitirdikten sonra dedim ki “Allahım, sen de bana gönder bi hediye..”

Sonrası ise sahiden muhteşem.. Sadece bikaç dakika sonra çok sevgili arkadaşım, kardeşim
Nazlı Çetinok Arun’un aşağıdaki yazısını okudum ve “ey güzel Allahım” dedim, “bu mudur”; “evet evet budur“ dedi..
Bilirim duyarsın, görürsün.. Sorarım cevap verirsin.. Elçine zeval olmasın, o güzel ruha, o güzel ve yüce gönüle.. Gözlerimin dolması sana sevgimdendir, ona sevgimdendir, ona bu yazıyı yazdırmana şükran duyarım.. Teşekkür ederim..

Haftanın telaşından yayınlayamamıştım, virgülüne dokunmadan;

*******************************************

.......benim diyen sana.....

izliyorum seni
takdir ediyorum
bakıyorum yoluna
bakıyorum yolda gidişine
bakıyorum tuttuğun ellere
bakıyorum
benim diyen sana.........

izliyorum seni
takdir ediyorum
saygı duyuyorum
diyorum
kendine güven
az kaldı
güven
o zaman sen sensin....

o zaman
işte benim derken
eleştirmezsin
yargı yapmazsın
ayırmazsın......

benim dediklerine de
güvenirsin
onlar bilir seni onu....
onlar seçer...
his eder çünkü.....

sen sen ol yeter
gelir elbet
elini tutacak eller....
sakin ol..............
az biraz sakin ol...

özen kıskanma
aman aman
senden seni götürür
gizemi çözmek için test etme
testler olmaz sana
güven kendine
kendin ol......................

yalnızlığı hak ettiğini için sanar ise
yalnız lık kalabalık içinde............

sakin ol
sen ol
yeter
hem sana, hem her-e.....

Hiç yorum yok: