3 Ağustos 2008 Pazar

Hayatın Dışından, Yaşamın İçinden...

Dün "blog" adı altındaki yazılarıma başlayışımın 1. yıldönümü idi. Ve ben bunun için bir yazı hazırlamış ancak fırsat bulamadığım için yayınlayamamıştım.. "Pazar günü gecikmeli olarak yayınlarım" diye düşünmüştüm. Tabii Pazar gününün neler getireceğini bilmeden.. Yazı şöyle idi:

Şen Ola Blog, Şen Oolaaaa...

-Blog mu, o da ne..
-Cheetos-Cheetos ne demek yaaa..
-Kızım daha kolay bi isim bulamadın mı...
-Şimdi sen internette günlük tutcan da herkesler de bunu okuyacak mı...
-Mahremiyet diye bişi kalmadı...
-Geçen gün baktım bloguna, iyi olmuş bayaaa..
-Güzel şeyler yazmışsın, beğendim...
..............................
Yeni yetme zamanlarımızda Türkçe öğretmenizin ödev diye verdiği günlük tutma olayı araya giren 25 yıl içinde bayağı şekil değiştirdi.. Aman kimse görmesin / okumasın diye köşe bucak sakladığım defterimi şimdi tüm dünyaya açtım.. Yediğimiz-içtiğimiz, gezdiğimiz-gördüğümüz, duygumuz-düşüncemiz, eşimiz-dostumuz, kedimiz-çiçeğimiz her bişeyler alenen ortada..
Neyse efendim, “Ben Göründüğümden Daha Fazlasıyım” adı ile takip etmekte oldunuz blogum bugün 1 yaşında.. Evlerinize konuk ettiniz beni, evime konuk geldiniz; benimle hayatımı, benimle hayatlarını paylaşan herkese teşekkürler.. Okuyan gözlerinize, yazan ellerinize, gönlünüze sağlık... Hepinize şükranlarımı sunarım..
Beni okumaya devam edin.. :)
*****************************************

Bu, hayatımı paylaştığım blogumun hayatın lay lay tarafından bir yazısı idi.. Bir de yaşamın içinden, hem de tam göbeğinden şeyler oluyor. Sabah 03:45'den bu yana ayaktayız. Baturhan'ın "küçük hala"sının vefatını öğrendikten sonra yaşadığı eve varmamız sanırım 10 dakika filan sürdü. O vakitten bu yana da hayatı, insanları ve olayları sorguladığım 20 saat geçti.. Ben bu gidişi yazamıyorum, en azından bugünlük.. Yandaki resim oldukça manalıdır (belki bir gün yazarım) ve ona ithafımdır, Baturhan'ın izniyle... Yuvaya dönüş yolun ışık dolu OLsun Belgin Hala..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Seni seviyorum canım karım. Bu zor günümüzde bana verdiğin destek için, kardeşlerime verdiğin destek için sana minettarım. Sen benim yolumu aydınlatan ışığımsın.