25 Haziran 2008 Çarşamba

Orda Biri Var...

Teknoloji ne süper bişi.. Bazı zamanlarda bloga girdiğimde satırlarımın arasında gezinen başka gözler olduğunu anlıyorum ziyaretçi sayacından.. . Aynı anda aynı ekrana bakıyor oluyoruz, ben yeni yazım nasıl görünüyor diye bakıyorum, bir başkası “bugün yazı yazmış mı” ya da “ne yazmış” diye.. . Ben “belki birilerine bir mesaj gider” diye düşünüyorum; yeryüzünün bir yerinde biri sabah evrenden cevap istediği soruya yanıt geldiğini görüyor.. “Şöyle mi yazsam yoksa böyle mi” derken bir yerlerden bir yorum geliyor, bana yol gösteriyor.. Aynı ekrana bakarken oluyor tüm bunlar, gözlerimiz aynı fotoğrafın renklerine bakarken..

Bunu seviyorum, içim kıpır kıpır oluyor, ilginç bir paylaşım bu; farklı yer ve zamanlarda, farklı bilgisayarların arkasındayken..

Orda birileri var biliyorum, aynı yolda yürüdüğümüz.. Bu hoşuma gidiyor..

7 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

ben ordakilerden biriyim.. Bazen ben de dusunuyorum, su anda beni okuyan kim acaba? Nerede? Neden gecenin bu saatinde bilgisayerin basinda? Tekrar doner mi? Blogumu cok guzel yapmaya calismam bu yuzden ama daha cok kapi var acilacak..

Cheetos dedi ki...

Yaaa Mehtapcım, sayaca bakılırsa bizi okuduğunu bildiğimiz arkadaşlarımızdan daha fazlası var;

böyle tanımadığımız insanlar olunca insan daha bir heyecanlanıyor, kimdir, nedir, nerdedir, blogu nerden bulmuştur, yazdıklarım hakkında ne düşünmektedir...

senle ben gibi burdan tanışıp da yıllardır tanışır gibi yakın hissetme durumları var.. :)
bir de ismini cismini hiç bilmeden varlığını hissettiklerimiz..

insana sorumluluk da veren çok güzel bişey bu.. bizi buluşturan herşeye ve herkese teşekkür ederim..:)

Brajeshwari dedi ki...

bende gizliden takipteyim ikinizi de..ve bence bizde baskalarini takip etmeliyiz böyle..Cunku ayni bizim kendi bloglarimiz icin heyecanlarimiz gibi, onlarinda mutlulugunu katlamaliyiz belki de...

Cheetos dedi ki...

Sevgili Brajeshwari, kesinlikle haklısın.. hani Tofu'da "Yorumlar, blog yazarlarinin ANA GIDASIDIR." diyor ya pek doğru.. O yüzden biraz da bu yorum olayına önem vermek gerek sanırım, ve de dediğin gibi takip ettiklerimizin mutluluğunu katlamalıyız.. :)

berrin açılmış dedi ki...

çiğdem ciğim
bende ordakilerden biriyim - çoğu zaman hoşuma gidiyor / dünyanın bir ucunda hiç tanımadığım birinin yazdıklarımı takip etmesi - şahsen çok şey öğreniyorum takip ettiğim bloglardan

Nilambara dedi ki...

Çiğdem'ciğim, benim de hoşuma gidiyor aynı yolda yürümek... ben de oralardayım ve zevkle takip ediyorum :))

Cheetos dedi ki...

işte "paylaşarak çoğalmak" dediğim şey bu..
varlığınıza teşekkürler.. :)