15 Haziran 2008 Pazar

Bana Bir Masal Anlat Baba...

Bana bir masal anlat baba
İçinde denizler balıklar
Yağmurla kar olsun
Güneşle ay...
Baba bir masal anlat bana
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun
Şekerle bal...
Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni...
Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun...
Ben "Süper Baba" yıllarında bu şarkıyı hep burnumun direği sızlayarak dinlerdim.. Babam bana hiç masal anlatmış mıydı hatırlamıyorum, sanırım anlatmamıştı. Ama asker olmasının getirdiği ciddiyet, disiplin, mükemmelliyetçilik ve kuralcılığı hayat hikayemde önemli bir yer aldı.. Bir de geçen radyo programı ile ilgili mesajına şöyle başlamış: "Kara kızım, güzel kızım, canım kızım.."
Sevgili
Nur’un yazısındaki şu cümle beni çok etkiledi: “Bazı babalar çocuklarına geç kalırlar..” Ve bence bazı çocuklar da babalarına.. Babalık yolculuğunda çocuklar ve babalar hep sevgi içinde olsunlar dilerim..

Hiç yorum yok: