28 Mayıs 2008 Çarşamba

On Air / Yayında...

“Herhangi bir şey olmak zorunda değilsin.

Sadece kim olduğunu anla yeter.

Hepsi bu..

Sadece içindeki gizli kimliğin farkına var."
4 ay önce koçluk duyurumu bu dizelerle yapmış ve “İçimdeki gizli kimliği hatırladım: Ben göründüğümden daha fazlasıyım, evrenin tüm gücü ve kudreti benim içimdedir.. Bunu artık "yaşam koçu" olarak başka hayatlara dokunmak adına da kullanmayı istedim. Yollarımız bi yerlerde kesiştiğinde, yol arkadaşınız olmaya niyet ettim..” demiştim.

O vakitten bu yana da blogumdan ve facebook'daki Hayata Sihirli Dokunuş adlı grubumdan sizlerle paylaşımlarım devam ediyor; kendimce, bildiğimce, okuduğumca, öğrendiğimce.. Grup ta, blog da benim evim tabii ama, tüm Tanrı misafirlerine de açık elbette; sizler de sağolun yorumlarınız, mesajlarınızla beni onurlandırdınız, hepinize gönülden teşekkür ederim..

Gerek benim, gerekse pek çok sevgili arkadaşımın grupları, web siteleri, blogları var; birşeyleri paylaşmak, birilerinin hayatlarına dokunmak arzusundayız; böyle “ben” diyerek “biz” oluyoruz, “bir” oluyoruz; “yolumuzu birlikte yürüyoruz”.. Yaşamlarımızı güzelleştiriyor, hayatımızın her alanında sevgi dolu paylaşımlar yapıyoruz. Bence bizler güzel bir yoldayız.. :)

Yolun bu kısmında sizleri başka yeni canlara ulaşacağım bir programdan haberdar etmek istiyorum. Sevgili Handan'ın destek ve yüreklendirmesiyle 2 Haziran Pazartesi gününden itibaren her Pazartesi saat 14:15’de Meteoroloji’nin Sesi Radyosunda “Çiğdem Atabey’den Pazartesi Mektupları”nı hazırlayıp sunmaya başlıyorum. Program içeriğinde yaşam koçluğu, kişisel gelişim, pozitif düşünce, özgüven, motivasyon, etkili iletişim, beden dili, NLP, feng shui, kuantum düşünce gibi konular olacak. Programın tekrarı ise Cuma günleri 11:15’te.. İlk kaydımızı yaparken tanıştığım radyo ekibine ve kaydı gerçekleştiren Duygu hanıma da sevgilerimi gönderiyorum.. :)

Meteoroloji'nin Sesi Radyosu'nu internetten dinleyebileceğiniz gibi, aşağıdaki frekanslardan da ulaşabilirsiniz:

Adana 107.2, Afyon 91.5, Ankara 92.4, Antalya 88.7, Bolu 91.5, Bursa 103.0, Çanakkale 95.0, Diyarbakır 91.5, Elazığ 96.4, Erzurum 93.5, Eskişehir 90.7, İstanbul 103.0, İzmir 92.4, Kayseri 90.0, Kocaeli 103.0, Konya 96.7, Malatya 92.4, Mersin 89.7, Samsun 92.4, Şanlıurfa 94.0, Trabzon 91.7, Tokat 93.6, Zonguldak 91.5, Van 105.5, Alanya 91.9, Bodrum 91.8, Marmaris 92.3,

Programla ilgili görüş, dilek, öneri ve her türlü eleştirilerinizi bildirirseniz çok sevinirim.

Sevgimle kucaklarım, tüm ruhların yolu sevgiyle açık OLsun...

6 yorum:

Gölgecik dedi ki...

Ne güzel bir haber bu böyle:)gönülden başarılar...yolun her daim açık olsun sevgili dost...

Cheetos dedi ki...

Sağol sevgili Gölgecik, hepimizin yolu sevgiyle açık olsun..

berrin açılmış dedi ki...

çiğdem ciğim
kutluyorum - başarılar diliyorum - yolun açık olsun...
şöhretli biri:) olma yolunda hızla ilerliyorsun

Nilambara dedi ki...

Sevgili Çiğdem, bu çok hoş bir haber :)
kutluyor ve başarılar diliyorum, yolun açık ve aydınlık OLsun :)
sevgiler...

Cheetos dedi ki...

Sevgili Nilambara, sevgili Berrincim, hepimizin yolu sevgiyle açık olsun..
sevgiler..

Brajeshwari dedi ki...

Harika
dinleleyelim..Sadece okumayalım artık seni..