6 Nisan 2008 Pazar

Günlerden Bir Pazar..

Dün öğleden sonra “yaşam koçu” olarak ilk kez bir tanıtım toplantısı yaptım, koçluk hakkında genel bir bilgi paylaşımı oldu, pek de güzel oldu.. :) Homepilates Studio (www.homepilates.biz/) bu toplantıya ev sahipliği yaptı, sevgili Özge ve Tuba’ya gönülden teşekkür ediyorum..
Sevgili Handan'ın İspanya gezisinden getirdiği afişi çerçeveletip astık. Bu çok hoş bişey: Afişe istediğiniz ismi yazdırabiliyorsunuz, Handan da bizim isimlerimizi yazdırmış ve "Büyük Festival'de Çitos ve Batos'un gösterisi" afişi şimdi koridorumuzda.. Sahiden pek hoş oldu, Handancım teşekkürler..

Bugünse sokak kedilerimizin resmi geçit yaptığı bir gün oldu; biri geldi biri gitti, kimi minderde uyukladı.. Sardunyalarımı sulayıp, yapraklarını temizledim, muhallebi ve elmalı turta pişirdim. Paltomun günlerdir sallanan düğmelerini dikip, biraz kitap okudum.. Akşam üstü Nihal geldi, pasta yiyip çay içtik; keyifli bir sohbet oldu..

Yarın yeni bir hafta, bugünkü yeni ayın etkisi sürmeye devam edecek. Yeni ay’lar yeni başlangıçlar ve niyetler için önemli, o yüzden hayatımızla ilgili güzel niyetler koyalım, öyle de Olsun..

3 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Cheetos, o toplantida olabilmeyi cok isterdim. Ama bunca mesafeden bile yasamimla ilgili pekcok seyde senin yazilarinin cok olumlu etkileri oluyor. Benzeri bircok blog var ama senden bana gecen duygu, inanilmaz bir samimiyet ve gerceklik duygusu.. O nedenle, muhallebiden, baykuslardan ya da onaylamalardan bahsederken ayni ilgiyle okuyorum seni..
Sevgiler

Cheetos dedi ki...

Sevgili Mehtap, ne kadar içtensin, ne güzelsin, çok sağol. Başkalarının hayatlarına sevgiyle dokunmak dediğim şey bu işte..

Ama ödevini hala göndermedin, unuttum sanma :))

Ankaraya geldiğinde sana da yaparım sakızlı muhallebi, bakalım beğenecek misin :)
çok öpüyorum..

Handan Demiralp dedi ki...

Hola Citos y Batos:) Güle güle kullanın, baktıkça beni hatırlayın... Tebrik ederim Cheetos'cuğum, çok keyifli geçtiğinden eminim, devamı daha da güzel olsun ve orada ben de olmaya şimdiden niyet edeyim. Bu iritop çocuğu var ya, ben yakalar hapur-hupur yerim! O ne güzel bakış, o ne toptopluk Yarabbim! Maşallah diyeyim aman, nazarım değmesin:) Sevgimle, hepimizden hepinize...