24 Şubat 2008 Pazar

Mutlu Yaşlar..

Cumartesi öğleye doğru Handan arayıp da radyodan eve geldiğini söyleyince Baturhan'la birbirimize bakıp gülümsedik ve karar verdik: Zaten onu ziyaret etmek amacındaydık da vakti biraz daha öne alıp evinin yolunu tuttuk. O şimdilerde Meteorolojinin Sesi Radyosu'nu elden geçirmekte ve 46 yıllık radyoyu adı, logosu, sinyalleri, program adları ile yepyeni bir hale getirmek için çalışmakta.. Yani radyoya benim deyimimle “elini değdirdi”: Radyo geleneğine uygun bir şekilde ve mikrofona saygı anlayışı içinde değişim rüzgarları estirmekte...

Neyse efendim, sebeb-i ziyaretimiz sevgili arkadaşımıza mutlu yaşlar dilemekti. Çayımızı içer ve pastalarımızı yerken evdeki 12 kediden biri olan Yağmur elimi tırmaladı, biri sallanan küpelerimi beğenip çekmeye çalıştı, radyonun bahçesinde bulunup da koruma ve gözetim altına alınan 2 aylık yavru kedi “Meteor” ürkek ve korku dolu bakışlarla iğne oldu ve ben birini bırakıp diğerini severek “ayy bunlar çok güzeller” deyip durdum.. :)

Handancım, hayata attığın tırmıklarla çok hayırlı izler bırakıyorsun, Atabeyler olarak sana huzurlu ve dengede mutlu bir yaş diliyoruz..

1 yorum:

Handan Demiralp dedi ki...

Canım Cheetos'um, canım Batos'um; evrenle uyumumun ve dengemin az biraz sapıp kaymış olduğu anda, hem de hiç beklemezken çalan kapı ve önünde ellerinde paketlerle gülümseyen sizi gördüğümde kararmış ruhuma ışık sızdı. Sonrasında yaptığın çok başarılı şifa çalışması (EFT+reiki+olumlamalar) beni kendime getirdi ve senin ne harika bir yaşam koçu olduğuna bir defa daha inandım. Ben ve kedi çocuklarım, hem dün, hem de bugün için varlığımız dolusu şükranla kucaklıyoruz sizleri. Yapıp ettiklerimizden filizlenen hayrı evrene hep beraber dağıtabilmek dileğimle, herşey gönlünüze göre OL'sun sevgili arkadaşlarım, sizi çok seviyorum:)