23 Aralık 2007 Pazar

Handy..

Sevgili Handan www.tirmikizi.blogspot.com'da "niyet" diye yazmış ya; bu yazı ona cevaben bir "körler sağırlar birbirini ağırlar" yazısı değil; sadece "YOL'umda OLsun" diye bir vakit anlaştığım güzel bir insana yuvamızda bizi ziyaret ettiği ve hoşgeldiği için eşim ve benim adıma memnuniyet yazısı..

Yıllar önce ben daha eşimle tanışmamışken TRT FM'de onu keyifle dinlerdim; Baturhan'la tanıştıktan sonra da onların çocukluk arkadaşı olduğunu şaşkınlıkla (ama şaşırmadan) öğrenmiştim.. :) Bir akşam da arabayla eve giderken radyoda onun "istek şarkıları" anonsunu duyunca telefon edip bizim şarkımızı istemiştim.. Yıllarca radyodan dinlediğim bu eski dost, yıllar sonra sevdiğim adam için şarkı istediğimi tüm dinleyenlere duyuruyordu. :)

Derken gün geldi yüzyüze tanıştık, ameliyat sonraları narkozdan baygın sesiyle "iyiyim Cheetos" demelerini hala hatırlıyorum..

Bayramın 2.günü, ağrısına rağmen yüzünde koca bir gülümsemeyle ve elinde benim görüp beğenip de "evde bissürü var" diye almadığım kırmızı mumla kapımızdan giriverdi.. Keyifli ve bol bilgi alışverişli sohbetin ardından onu sevgiyle ve yeni sohbetlerin niyetiyle evine yolculadık..

Konuştuklarımızın ana noktalarından biri olan "şükür" dörtlüğü ile "yolun açık OLsun Handan'cım.."

"Mutluluk, gidilen yolun üzerindedir, yolun sonunda değil,
Mutlu olmanın zamanı ise, bugündür, yarın değil.
Akıllı insan odur ki, sahip olmadığı şeyler için üzülmez,
Sahip olduğu şeylerin değerini bilir, sevinir."

Hiç yorum yok: