31 Aralık 2007 Pazartesi

Bir Yıl Daha Bitiyor..

Yılsonu çalışmaları nedeniyle dün çalışınca bugünü hep Cumartesi zannettim, oysa ki değildi ve yarın yine iş günü.... Öte yandan günün güzel yanı bugünün benim biricik eşimin doğumgünü olmasıydı.. Sabahki “iyi ki doğdun kahvaltısı”nın ardından geçen gün süslediğimiz çam ağacımızın altına aldığımız hediyeleri yerleştirip sonra da karşısına geçip “oh ne güzel oldu” deyip gülüştük.. Akşam da kayınvalidemin yaptığı nefis yemeklerle “iyi ki doğdun akşam yemeği”ni yedik, pasta kesiminin ardından hediyelerimizi verdik..

30 Aralık’ta yaşgünü, 31’inde yılbaşı; yılsonları onun için hem yılın, hem de bir yaşın bitimi ve de yeni başlangıçlar anlamına geliyor.. 3’ü bi arada.. :)

2007 biterken yılı şöyle bir gözden geçirdim de, bu yılın benim için en önemli olayı evlilik oldu. Yeni bir ev, yeni bir düzen ve daha birsürü değişiklik.. Ben şimdi yazımı yazarken o da yanıbaşımda.. İyi ki doğdun canım, hayatımdaki varlığın için teşekkürler..



2008'de herkesin dileklerinin hepimiz için en hayırlı şekilde OLması en gönülden dileğimdir.. Mutlu yıllar..

Hiç yorum yok: