2 Ağustos 2007 Perşembe

Herşey Çok Kolay Oldu - Taze Gelin Cheetos.. :)



Onca heveslenip kendime bir blog açtıktan sonra sadece 3 yazı yazıp üstüne bir de 7 ay geçirmişim.. Ama oldukça dolu bir 7 ay oldu.. Önce yılsonu çalışmaları ile bir süre geçti, ardından sevgili Serap'la tanışıp kişisel gelişimim için çalışmaya başladım. Ben değiştikçe ve geliştikçe olaylar ve insanlar da değişmeye ve gelişmeye başladı.. Güzel bir bahar günü çiçek açmış bir ağacın altında benim canım ruheşim evlenme teklif etti ve 4 gün sonra 14 Nisan Cumartesi günü nişanlanıp 14 Temmuz Cumartesi günü de evlendik.. Ben ve sevgili eşim evlilik hazırlıkları ile geçen süreci sakin, huzurlu, keyifli ve bilcümle olumsuz tavır ve sözlerden etkilenmeden geçen bir süreç olarak yaratmak için elimizden geleni yaptık. Herşey çok kolay ve keyifli oldu.. :)

Hayatımızın bundan sonrası da sağlıklı, keyifli, mutlu, huzurlu, sevgi dolu, bolluk ve bereket içinde ve kolay OL'sun..

5 yorum:

songul dedi ki...

evet cheetoscum en yakın şahıtlerden bırısı olarak sızın ıcın kolay ve keyıflı oldugunu bende gordum ama bızım ıcınde cok keyıflıydı kına gecesı ve dugun benım belkıde sımdıye kadar en cok eglendıgım ozel gunler oldu .ınsallah omrunuzun sonuna kadar sızın ıcın hersey cok kolay ve keyıflı olur tabııkiiiiii bızım ıcınde

berhacal dedi ki...

merhaba sevgili çitoz,
blogger'ın çok güzel olmuş.
eline sağlık.
ben de istiyorum, insallah!

kına gecesi yapmamayı tercih eden bir eski (aynı zamanda sabık) gelin olarak, kına gecesinde yaşamak istediğim tüm güzellikleri, senin kına gecende yaşama mutluluğuna sahip olduğumu içtenlikle söyleyebilirim.

ardından düğün geldi.
elbirliğiyle,çok keyifli, nezih bir düğün gerçekleştirdiğimize inanıyorum.

tüm yaşamının aynı tatta devam etmesini diliyorum.

sevgilerimle

berrin hacalioğlu

Nihal İLDEŞ dedi ki...

Tatlı Arkadaşım;
Sayfanı okumak çok keyifliydi. Yaşama olan olumlu bakışını, pozitif duygu ve inceliklerini sayfana da yansıtmışsın güzelciğim. Baturhan ve sen yanında huzuru hissettiğim ve hala yeryüzünde aşkın ve sevginin var olduğuna olan inancımı tazeleyen nadir çiftlerdensiniz.
Baturhan'a teşekkür ediyorum seni tanımamı sağladığı için ve birtanem sana teşekkür ediyorum yaşamıma kattığın güzellikler ve anlam için ...

Nihal İLDEŞ

Özcan Günergök dedi ki...

mutluluklar dilerim.
özcan
http://boyacicocuk.blogspot.com

Burasitr dedi ki...

Gerçekten güzel bir sayfa.Gerek içeriği ve gerekse anlatım farklılığı ile çekici....
Huzurlu ve mutluluk dolu nice günler dilerim.
Sevgi ve saygılarımla,

Olcay işbilir.