6 Ağustos 2007 Pazartesi

Beynam'da Bir Pazar..


Dün arkadaşımız Tuğrul'un Beynam'daki bahçesinde brunch keyfi yaptık.. Tuğrul sağolsun "oteldekilerden kopya çekip hazırladım" dediği sofraya kuş sütünden başka herşeyi koymuştu.. Çay keyfi, sohbet derken üstüne sevgili Rüya ile yaklaşık 1,5 saatlik bir muhabbetimiz oldu ki, bu paylaşım benim için gerçekten özel ve değişikti..

Günün ilerleyen saatlerinde doğumgünüm için alınan sürpriz pastayı yedik ve sıcak bir yaz günü daha akşamına kavuştu..

Akşam ise bugün için etli fasülye pişirip, çamaşır yıkadım.. "Anne, beyaz bluzumu da atıver makinaya" sözleri artık "yıkanacak beyaz bişeyin var mı?" ya dönüştü.. Kızkardeşim Çağla'nın deyimiyle "klübe hoşgeldim!".. :))

Bu arada dünkü pasta vesilesiyle evlilik hazırlıkları esnasında, kına gecesi ve düğünde hep yanımızda olan sevgili arkadaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum.. Hani aslında hepimizin isteği bir tatlı söz, bir güleryüzdür ya, işte onun için..

1 yorum:

berhacal dedi ki...

demek "çamaşır var mı" dönemine girdin ha!
aşama aşama gülüm
sırayla geliyor bu günler.
bir süre sonra, "şu çamaşırları yıkamak hiç mi aklına gelmiyor" dönemi geliyor ki,
çanlaaaaaaaaaar!
dikkat!
tecrübeli arkadaşlar bunun için buradayız.
yardıma hazır bir şekilde şekercim...
öptüm