2 Ağustos 2007 Perşembe

Benim "Temiz" Soyadım.. :)

Biraz önce sevgili arkadaşım Güzel Berrin'in kardeşi Betül'ün http://www.tofugrup.blogspot.com/ 'daki yazılarından birini okudum. Eski soyadının yazılı olduğu son belge olan ehliyetini değiştirmekle ilgili yazmış.. Yüzümde mütebessim bir ifade oluştu hemen. Zira nikah işlemleri için başvurduğumuzda bekarlık soyadımı da kullanmak istiyorsam bunun için dilekçe vermem gerektiğini söylemişlerdi. Evlilik daha hiç gündemde yokken ben, kullanıcı adı / şifre ...vs.. yazmam gereken yerlere secret yapıp Çiğdem Temiz Atabey yazıyordum.. :))) Bunu hatırlayıp önce kullanacağım dedim ama sonra hemen vazgeçtim. Zira benim bir de göbek adım var ve 4 tane ismi özellikle resmi işlemlerde kullanmak eziyet olur diye (çünkü kızkardeşim öyle yapmıştı :)) vazgeçtim.. Soyadım sadece Atabey oldu böylece..

Bekarlık soyadım da eğlenceliydi aslında; çalıştığım işyeri yabancı bir firma ve kimileri Miss Clean diyorlardı, ama tabii okul yıllarında "gerçekten temiz misin" diyenler, özellikle telefonda söylemem gerektiğinde anlamayıp Deniz, Teniz, Tenis diyenler de olmadı değil..

Eski soyadıma bugüne kadar kendimi tanıtmakta yardımcı olduğu için teşekkür ediyor ve onu sevgiyle uğurluyorum..

2 yorum:

berrin dedi ki...

çitos cum
temiz soyadıda çok güzeldi...
ama yeni soyadında çok yakıştı..

Handan Demiralp dedi ki...

Katılıyorum:) Blog dünyasına hoşgeldin, sevgiyle...